۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۸:۱۴

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال/

زمزم اصفهان در لیگ برتر فوتسال ماندنی شد/ افضلی تیم را نگه داشت

زمزم اصفهان در لیگ برتر فوتسال ماندنی شد/ افضلی تیم را نگه داشت

اصفهان – خبرگزاری مهر: تیم فوتسال زمزم اصفهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل شهرداری تبریز به پیروزی رسید تا در لیگ برتر ماندنی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتسال زمزم اصفهان و شهرداری تبریز در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد.

این بازی که برای دو تیم از اهمیت بسیاری برخوردار بود، با عملکرد مناسب تیم شهرداری آغاز شد اما در نهایت شاگردان حسین افضلی در زمزم بازی را به سود خود تمام کردند.

در ابتدای این بازی شهرداری، بهتر بازی کرده و در دقیقه 8 با ضربه ایستگاهی و از طریق پاس مرتضی عزتی توسط مسیحی به گل رسید.

سه دقیقه بعد زحمتکش روی ضربه پنالتی، گل تیم شهرداری را جبران کرد و با وجود تلاش‌های بسیاری شهرداری و در شرایطی که نیمه نخست، این تیم بهتر بازی کرد، دیدار با نتیجه تساوی در نیمه نخست به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی نیز شهرداری بهتر شروع کرده و فشار آورد و اما زمزم در چند دقیقه بازی را جمع کرده و گل دقیقه 33 را به ثمر رساند تا پیروز این مسابقه لقب گیرد.

بابک مسیحی در دقیقه 8 برای شهرداری تبریز و احسان زحمتکش 11 و علی آذرپرور در دقیقه 33 برای تیم زمزم اصفهان گلزنی کردند.

با وجود اینکه تیم شهرداری تبریز در دقایق پایانی مسابقه، با استفاده از تاکتیک 5 نفره در صدد رسیدن به گل بود، کاری از پیش نبرد و بازی با پیروزی زمزم به پایان رسید.

زمزم با پیروزی در این مسابقه 20 امتیازی شد و ماندگاری خود را در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قطعی کرد تا افضلی به قول خود برای نگه داشتن این تیم در لیگ برتر وفا کرده باشد.

کد خبر 2252031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha